Volkswagen Passat 2.0 TDI po kuracji w DTE

Najnowsza odsłona niezmiernie popularnego na naszych drogach Volkswagena Passata pojawia się co raz częściej na ulicy. Tym razem producent „aut dla ludu” zdawać by się mogło, że chce konkurować jakościowo z BMW, Audi i Mercedesem, niżeli z Oplem, Fordem lub Hyundaiem. Co jednak z mocą najpopularniejszego diesla w ofercie silnikowej? Seryjne osiągi robi pozytywne wrażenie, ale po zabiegu w DTE Systems możemy mówić o zupełnie nowych i silniejszych odczuciach z jazdy.

Po prostu najlepszy

Decyzja została podjęta – zaczynamy chiptuning VW Passata! W Passacie został zainstalowany moduł PowerControl – obecnie najlepsze tego typu urządzenie na rynku. W efekcie właściciel może cieszyć się przyrostem 27 KM oraz 80 Nm. Elastyczność auta zmieniła się nie do poznania na każdym biegu – sukces osiągnięty.

PowerControl: więcej mocy dla każdego diesla

Jak DTE to robi?

Specjaliści z DTE Systems podłączyli PowerControl do wielu czujników w układzie zarządzania silnikiem. Mowa między innymi o czujniku wału rozrządu, ciśnienia doładowania oraz wtrysku paliwa. W efekcie mamy do czynienia z prawdziwym chiptuningiem nowej generacji – w pełni kontrolowalnym, precyzyjnym i niezawodnym.

A co jeśli jest apetyt na więcej?

O ile moduł CRD14 podnosi faktyczną moc silnika, to potrzebujemy PedalBoxa, aby zmienić charakterystykę pracy pedału gazu. Dlatego też montujemy go na konsoli centralnej nowego VW Passata. Podłączenie produktu zajmuje mniej niż minutę, a jego ustawienia przyspieszają reakcją auta na polecenia kierowcy wydawane prawą stopą.

Najważniejsze dane w pigułce

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI BlueMotion // 190 KM i 400 Nm

>> Moc 217 KM (+ 27 KM)
>> Moment obrotowy 480 Nm (+80 Nm)

PowerControl

• Więcej mocy i momentu dla silników diesla
• 2 letnia gwarancja
• Prosta instalacja plug&play

Co możemy zrobić dla Ciebie?

Zastanawiasz się, jaki przyrost uzyskaliśmy dla Twojego samochodu? Przekonaj się sam i... pokochaj swój samochód - na nowo!